Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla dentysty w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Niedawno dostałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, ponieważ firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uważa ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów powinna trafić od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla odmiennych haseł pojawiały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w stolicy. Tam dentyści reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa stomatolog Ursynów wyświetlają się podstrony danego dentysty. Co bardziej interesujące jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych słów kluczowych wyświetlają się inne strony internetowe. Inne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po wymianie wiadomości z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i słowa kluczowego stomatolog Ursynów w rezultatach szukania wyświetla się cały czas na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to przeważnie obserwują to samą stronę. Również ciekawym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie korzystniej reklamować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie długie elaboraty są konieczne do skutecznej reklamy strony? Też cena reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może cięższą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie dobra reklama dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest jak najbardziej logiczny. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Reklama z pewnością będzie na kilka fraz takich jak: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie hasła na stronie startowej. Radzę: znajdź inną firmę do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Pogadajmy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość